magiskverklighet.blogg.se

Jag hittar på nya ord

Kategori: Nöje

Om man behöver få fart på kreativiteten så kan man gå till http://creativitygames.net/random-word-generator/randomwords/2. En människa tänker tiotusentals tankar varje dag och största delen av de tankarna har den människan tänkt förut. Jag vet inte om det är något fel med det, men jag vill gärna få in några nya tankar nu och då. Och nya bilder i mitt huvud kan jag få när jag leker med ovanstående ordgenerator:
  • Sekundvitaminer (man måste proppa i sig vitaminerna konstant, för de försvinner så snabbt ur kroppen)
  • Älskarcertifikat (att visa upp innan man ligger med någon, så de kan vara säkra på att inte råka ut för en besvikelse)
  • Skandalbyxor (byxor som visar lite för mycket, typ som Christina Aguileras byxor i videon till Dirrty)
  • If you 'got it, you 'gotta flaunt it sistah! som jag föreställer mig att bimbofeminister säger. *
  •  
  • Spaghettispöke (busig gengångare som under natten bryter sönder spaghetti i bitar och stoppar in dem i ens strumpor så att det blir obekvämt när man går) 
  • Rymdnämnden (bestämmer vilken planet som ska invaderas härnäst. Duh.)
  • Gångjärnsvas (inte ett dugg mera användbar än en vanlig vas)
  • Hämndlera (lera med precis rätt våthetsfaktor för bli kastad i ansiktet på någon man vill hämnas på)
  • Hobbykylskåp (för hobbykockar med mera entusiasm än talang. Hobbykylskåpet är till för deras alster medan det vanliga kylskåpet innehåller ätbara livsmedel)
  • Havsjudo (kampsport i och under vatten)
 
*med det inte sagt att jag själv inte är en bimbofeminist

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Hämdleran - den bästa leran! :D haha

    Svar: Jo, jag hade dig i åtanke när jag skrev det där........... ;)
    Johanna Söderbacka

    2013-04-18 | 22:58:56
  • Linnea säger:

    hämnd, med N

    2013-04-18 | 22:59:48

Kommentera inlägget här: