magiskverklighet.blogg.se

Jag släpper på gasen

Kategori: Jag

Blir helt förbluffad när jag läser mitt förra blogginlägg från 22 maj, en och en halv månad sedan. Jag hade nästan glömt bort bomullsvaddsveckorna, för de senaste veckorna har varit allt annat än bomullsvadd. Det har varit galen överaktivitet och minimalt sömnbehov, gasen i botten. Jag har känt mig våldsamt social och utåtriktad, utan behov av egentid som vanligtvis är så viktigt för mig. Jag talar i dåtid eftersom att jag tror (hoppas?) att den här maniska/ mani-liknande perioden håller på att plana ut. Jag tror faktiskt att den håller på att plana ut, för nu har jag börjat kunna läsa igen. Den senaste tiden har koncentrationen inte räckt till läsande, som inte har känts tillräckligt stimulerande. Men nu har läslusten funnit mig igen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: